*یکی یدونه*
*یکی یدونه*
در این دنیا که نامردی رواج است... تو هم نامرد باش که مردی حرام است...

 

دلم گرفته از اسمون، هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هر چی بگم
من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم...

 

یادته روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ

حرفامو شروع کنم؟

تو اخم کردی... گفتم دوست نداااااارم...

بعد هردوتامون زدیم زیر خنده...

اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ

خداحافظی کنی... و بعد فریاد زدی...

دوستت دارم... هر دوتامون بغض کردیم.

و تو رفتی برای همیشه... 

 

دروغ رو همه میگن...

اما اونجاش به ادم فشار میاد

که همراه با شنیدن دروغ...

خر هم فرض بشی...

 

من در میات مردمی هستم

که باورشان نمیشود تنهایم...

میگویند خوش بحالت که خوشحالی...

نمیدانند دلیل شاد بودنم باج به انهاست

برای دوست داشتن من... 

 






نوشته شده 16 فروردين 1392برچسب:, توسط گلشن
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.